torstai 12. helmikuuta 2015

Blogilla rikkaaksi

Olen nyt testannut muutaman kuukauden, kuinka tuottoisaa on pitää blogeja. Ja juu, olen ihan tavallinen päivät toimistossa istuva työssäkäyvä toimihenkilö. Minulla on muutama blogi, joita ylläpidän säännöllisen epäsäännöllisesti, ja ne ovat pikkuhiljaa alkaneet tuottaa. Jos sinulla on blogi, ihmettelen, mikset lisää sinne mainoksia. Olen pääasiassa käyttänyt alkuun TradeTrackeriä, josta saat klikkaamalla lisätietoa: Lisätietoa TradeTrackeristä . Ja HUOM! Jos pelkäät, että klikkaus maksaa, niin ei maksa, mutta julkaisijaksi liittyminen tuottaa sinulle heti 10 euroa, ilman että mainostakaan olet julkaissut. Ulos saat rahat heti, kun tienestit ovat vähintään 25 euroa.

Tulen kertomaan tuotoistani lisää. Suureellinen tavoitteeni oli tienata 200 euroa/kk. No alkuun ei tullut mitään, sitten marraskuussa tuli 40 senttiä. Seuraavassa kuussa 2,89 e. Seuraavassa tuli noin 300 euroa ja tässä kuussa on tullut suunnilleen saman verran. Julkaisen tilastoja heti kun saan aikaiseksi. Kiva lisä se ainakin minulle on, mutta vaatii jonkin verran postauksia, työtä ja vaivaa. Mutta pienituloisena sanon, että jos saan jatkuvan tuoton jossain vaiheessa, mikä olisi 200-300 euroa/kk, se olisi aivan loistavaa. Tämä alkupyrähdys oli onnistuneen mainonnan ja kampanjoinnin tulos, mutta jatkuvaa ei liene tässä vaiheessa vielä tuollainen rahavirta. Tulevaisuudessa toivottavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voita 1000 euron lahjakortti